2024. augusztus 25., vasárnap

örök kereső

 "KIVÁNCSISÁG"? - hirtelen nem is tudtam, mit lehet erről a témáról írni

de most eszembe jutott

amire nagyon is "kiváncsi" vagyok kezdettől fogva ,arra a választ tán sose kaphatom meg, itt, ebben a dimenzióban legalább is

Hogy mi ez az egész ... világ(mindenség), s milyen, ha van, a túl világ...

A végső kérdések érdekelnek leginkább, amikre nincs válasz (egyelőre) -erre fűzhetők föl a többiek...(de mind réstletkérdésnek tűnik hozzá képest)

ugyan ki elégithetné ki

számtalan könyvet elolvastam már, s mindhiába...


örök kereső vagyok, maradtam

más szóval úgy is mondhatnám "kiváncsi" (?)

2 megjegyzés:

mick írta...

Vannak kérdések, amelyekre a tudomány nem tud (vagy még nem tud) válaszolni. A természettudományok a végső kérdésekre hogy is tudna válaszolni. Azért az ember minden idegszálával igyekszik valahogy eligazodni ezekben is, merthogy non omnis moriar... (Horatius)

aliz írta...

Nem is a (természet)tudományokban keres(t)em a választ! Távolról sem...De ez TÖBB is, mint szimplán "emberi" (tán ezért is nem találtam... )