2016. december 11., vasárnap

a Mikulás árnyékában...

...a kislány úgy állt a szegedi, zsúfolt Centrum áruházban az ajtóval szemben a Mikulásnak öltöztetett próbababa mellett, mint akit odaállítottak, hogy meg ne moccanjon, ott várja meg a felnőttet akivel együtt jött ide, a Mikulás mellett, aki majd vigyázni fog rá
úgy állt ott moccanatlanul, mint egy amerikai film épp megszeppent gyerekhőse, aki arra számit hogy a Mikulás megvédi mindentől és mindenkitől
igen, hősiesen állt ott meg nem mozdult - jobb is, igy legalább megtalálják egyből
milyen szófogadó
velem se állt szóba, miután lefényképeztem s megmutattam neki a fényképét a Mikulással - de el se mosolyintotta magát, szeme se rebbent
még azért búcsúzóul odaszóltam neki, hogy legyen továbbra is ilyen szófogadó, jó kislány, a Mikulás meg majd vigyáz rá, amig nem jön érte az anyukája
hát ebben a pillanatban meg is jelent az anyuka örömmel és bosszúsággal, mert már mindenhol kereste a kislányt, arra nem is gondolt, hogy épp itt lesz - pedig a Mikulás tényleg vigyázott rá. (ő meg a Mikulásra(?) (meg egy kicsit én is rá(juk)(?), hiszen akkor távolodtam igazán el, nyugodtan, amikor megérkezett az anyja...)

valakire mindig vigyázunk, valaki mindig vigyáz ránk... (!?!)

aliz2. :: 2009. dec. 11. 

4 megjegyzés:

klaribodo írta...

Jó történet! Emlékezetes.

aliz írta...

remélem azért nem tengek túl "mikulásilag"..(de ezt a történetet még a nagykritikus vőm is megdicsérte --- annak idején.

Kriszta írta...

Nagyon tetszik! :)

aliz írta...

Kriszta, örülök és köszönöm