2018. szeptember 23., vasárnap

a téma az utcán hever

a téma az utcán hever

bármiről lehet írni,,,

túl sokról is, túl gyakran és túl gyorsan változnak a dolgok

délután - a neten fogtam ki -(a téma a Vértanúk  terén hevert)  harmadszor temették el Nagy Imrét (most annak kapcsán, hogy a szobrát el akarják távolítani), eltemették vele a 29 évet megélt harmadik köztársaságot is...




,


lehet, hogy a gyors kameramozgásoktól,de felfordult a gyomrom, émelyegni kezdtem , és még mindig tart, bár közben elszaladtam, ki biciklivel , a szomszédos cukrászdába  és megettem egy (tán idén utolsó) vanília fagyit...



7 megjegyzés:

Ági írta...

Aliz, esetleg ezt tévedésből tetted ide a saját blogod helyett?

aliz írta...

ha gondolod, leveszem, de ez is évek,emlékek 1989...
úgy bizony
és aszt irtad, hogy szabad a téma
de ha van cenzura , legyen

Ági írta...

Nincs cenzúra, nem volt és nem is lesz, mindenki a saját nevével vállalja a saját írását ezemtúl is. De számomra ebből a bejegyzésből nem derült ki, hogy ez a blogunk eredeti profilja szerinti visszaemlékezés, vagy pedig egy tegnap délutáni tévéműsor kapcsán felmerülő érzéseidről szól.
A téma szabadon választott, de a blog címében is jelzett profilon belül, én így gondolom.

aliz írta...

egy tegnap délutáni tévéműsor kapcsán emlékezés...mindig a jelenből indulok ki! minden emlékezésnek csak úgy van értelme...
"évek, emlékek" igen! "Hogy volt!" pont erről van szó (volt nincs- köztársaság) Ha elolvastad, leveszem, Úgyhogy jelöld légy szives!

Ági írta...

Aliz, nem kell levenned, egyáltalán nem erről van szó, viszont jó lenne a bejegyzésben kifejtened, hogy úgy gondoltad, ahogy most a kommentben leírtad. Hogy az olvasó is értse az összefüggést a tegnapi aktuális érzéseid és az emlékeid között, és így egyből érthető lesz a poszt helye itt a visszaemlékezős blogban.

aliz írta...

és nem is tévéműsor, élő közvetités!

aliz írta...

hátha hozzáolvassa a kommenteket:)nem akarok többet irni a témáról, szerintem magáért beszél.