2015. március 1., vasárnap

tizenéveim , naplóbazárva

Gondolkodom a témán...
10 év , és pont a tizenévek, túl sok ahhoz , hogy egy bejegyzésben képet adjak róluk, hiszen annyi minden volt benne, hiszen gyerekből fel/nő/tt ekkor lesz az ember... és mennyi minden váltás még...(hát persze, nem ripsz-ropsz).. azért 11 évesnek vagy 19-nek lenni nagy különbség (nagyobb mint pl mostanában 61 vagy 69 volt), viszont túl kevés ahhoz, hogy elintézzem egy "ez volt"-tal

mindig segédeszközökhöz nyúlok. De a sajátjaimhoz, korabelekhez, igy  eszembe jutott, hogy vezettem én naplót tizenéveimben (is)....sőt, blogositottam is (s zölddel még reflexiókat is fűztem bele... pár éve  -2008-ban, amikor 65 voltam, lányom meg 24))...(s ezért is lett a blog címe, hogy AKKOR ÉS MOST)

 1957-1961  a naplóboritón....  57-ben még ÁLTALÁNOS ISKOLÁS


KÖZBEN GIMISTA

tablókép

61-BEN MÁR EGYETEMISTA IS   (felvettek a bölcsészkarra Szegeden... )

nézegetem, a naplót, majd megpróbálok kisütni belőle valami summázatot...

milyen voltam "akkor "? tizenévesen?  mintha olyan egyszerű lenne a kérdés...
az se az, hogy milyen most ....

folyton változunk!!!!!

azt lenne izgalmas és fontos megtalálni ami mégis változtlan bennünk - a tizenévesben és a hetvenen is túliban....


Nincsenek megjegyzések: