2013. szeptember 13., péntek






15 megjegyzés:

aliz írta...

nahát! ezt mégse hagyhatom ki! kevés dátumot tudok..de egyből, erről az évről, hogy ekkor diplomáztam... s kezdtem a tanári pályám.

mick írta...

A tablón létszámunk 21 fő. Igazoltan nem írtak az állatokról 15-en.

Gigi írta...

ezt én kihagyom :)

Samu írta...

Mick, nincs állatom. Csak egy plüss nyulam van, de arról már írtam másik témánál. :-)

Ági írta...

Halkan megjegyzem, hogy azért olyan is írhatott volna, akinek nincs vagy nem volt saját állata - mondjuk az állatokhoz való viszonyulásáról, pl. hogy szereti-e a madarakat, mely állatoktól irtózik, mit tart a kutyák városi lakásban való tartásáról, el tudna-e képzelni saját lakásában aranyhörcsögöt és még sorolhatnám az ötleteimet.
(Számomra pedig tanulság, hogy az ilyen témánál, amikor meghirdetem, nem árt mad körülírnom az elképzeléseimet.)
De már késő, ez a vonat elment, tessék 1966-ra gondolni. :)

klaribodo írta...

A Kék Madár szintén kedves állat. :) 1966-ban is őt kerestük.

Samu írta...

Jó, egyszer volt egy papagájunk. :-) Nem volt időm és hangulatom írni, ez az igazság. :-(

mick írta...

De hiszen senki sincs semmire se kötelezve, ezért írtam: „igazoltan nem írt”.
:)

Ági írta...

Így van, mindenki arról ír, amiről akar, valamint arról nem ír, amiről nem akar. :)))

Samu írta...

:-)))

aliz írta...

úgy látom ez az új -hagyományos - téma se kapós...

Ági írta...

Aliz, tessék, lehet kezdeni, rajta! :)

Névtelen írta...

Nekem kapós lenne! De könyörgöm, mikor??? Azért ha egy hétig itt lesz a téma, talán jut is rá pici időm. Jó lenne, ez az algériai utazás éve, szeretném megírni:)
rhumel

Ági írta...

Rhumel, egy hétig? Átlagosan egy hónapot, sőt annál többet is szoktunk ücsörögni egy téma fölött, úgyhogy lesz rá módod. :) (Tervem szerint október közepén váltunk, még okt. 23-dika előtt.)

mick írta...

Jól alakul ez az 1966. Ha nem is blogbejegyzésekből, hanem kommentekből, végül is összeáll egy csomó információ. Elhatároztam, hogy most nem kezdem meg a sort, de megadom magamat.
„Hölgyeim és Uraim! Tudom, az első hozzászólás nehéz. Kezdjük tán a másodikkal!”
:)