2013. május 1., szerda

6 megjegyzés:

mick írta...

???

stali írta...

Tévedésből ide kezdtem - és írtam is meg - a legyenitt-be való bejegyzésemet.
Aztán valahogy csak így sikerült áttennem. Nem tudok nyomtalanná válni, bár nem vagyok büszke a hibákra.

mick írta...


Akkor hát minden rendben. Ellátogattam legalább élő blogodba. Amilyen meleg volt tegnap, azt is énekelhettétek volna: Nyár van, nyár, röpke lepke száll virágra, zümmög száz bogár...
:)

Ági írta...

Stali, kitörlöd ezt az üres bejegyzést és rögtön "nyomtalanná válsz". :) Vagy írsz bele 1988-ról és akkor nem lesz üres.

stali írta...

Ági, én megpróbáltam!
A szöveget, urambocsá', a címet is át tudtam tenni, de magát a bejegyzést, mintha nem lett volna, nem tudtam törölni.
Ki érti ezt? Én, a fogyatékos és netműveletlen betű- és önimádó: nem.

Ági írta...

Amikor a bejegyzést szerkeszted, onnan nem is lehet törölni, ellenben ahol az összes bejegyzés felsorolása van, onnan igen. Ott a bejegyzésed alatt van négy gomb: Szerkesztés, Megtekintés, Megosztás, Törlés - és azzal törölheted.