2012. augusztus 5., vasárnap

mind én :)

Ez is épp augusztusban készült, csak kicsit régebben... A hajam még nem olyan bozont, de a szemem már az enyém. Azt hiszem, ettől egyforma mindegyik arcom.











Két jellemző is megjelenik: az elmélyült komolyság és a vitorlafülek :)
Amikor már én gondoskodhattam róluk, azóta titok. És, ugye, már akkor is a mackó :)












Kislány-korszak, nagy masnival, lecsúszott zoknival.



Az iskolásgyerek. Szerintem itt föl kellett vennem a fényképezős arcot, amitől édesapám előbb-utőbb mindig abba is hagyta a fényképezést :) Nem, azért én se őszültem bele, csak az a fránya korabeli technika...






A mindent-kipróbálok időszak fiús évei. Dobogókőn, és egy kill-boat evezőülésén fölső szigetkerülésen. 8-11 éves lehettem.


Aztán elkövetkezett a lázadó kamaszlány törvényszerű ideje a felsőtagozat utolsó és a gimnázium első éveiben. Hosszú-hosszú hajjal... A bérletképen alig látszik, a másikon talán kicsit jobban.













Időben nem akkora ugrás, minőségben azonban az egész világ(om) változik. A mai napig is ezt tartom a rólam készült legjobb képnek. A tablókép, természetesen.



Innentől már a felnőtt: Pozsonyban (1977), az Újvilágban (1983) és itthon, de az is vagy két évtizeddel ezelőtt.



Tovább nem is érdemes mutatni, mert folyton azt mondják, semmit se változom :)

2 megjegyzés:

Samu írta...

Jé! Hosszú hajjal még sosem láttalak. Még fényképen sem. Nem is tudtam, hogy volt hosszú hajad valamikor.
Van egy olyan érzésem, hogy a pozsonyi képet én készítettem Rólad. Nem? (Akkor viszont 1976-os, mert akkor voltunk együtt Pozsonyban.)
A tablóképet ismerem régen, az tényleg nagyon jó. (Egyébként a többi kép is jó.)

Vackor írta...

Igen, akkor 76-ban lehetett.

Na. látod, már ezért a hosszúhajú képért megérte az egész. Mégiscsak van egy új arcom :)