2012. augusztus 8., szerda

36 év képekben

"... láss olyannak, amilyen valóban vagyok. Nem én hazudtam, ha szemed csak a részt látta bennem..." (Szabédi László)

Az oviban fotózás volt, anyu elvitt engem is. Nagyjából másfél éves lehettem (talán annyi még nem). Az első kép rólam - ezért aztán "kapott" is anyu eleget, hogy rólam, mint második gyerekről, korábban nem készült kép. Otthon nem volt fényképezőgép, hozzám már nem hívtak profit fotóst. Így jártam.












Amikor már ovis voltam, több kép is készült rólam. Ezen a fotón a már korábban emlegetett Misa mackóval vagyok, tehát legalább négy évesen. Van ennél morcosabb képem is az oviból, úgy tűnik, nem nagyon élveztem a fotózást. Igaz, a morcos képnek állítólag az a magyarázata, hogy nem tetszett a baba, amit a kezembe adtak. Itt a saját mackómmal fényképeztek, tehát nem értem a morcosság okát.



Az első iskolás kép. Mint látható, jó sokáig rövid volt a hajam, praktikus okokból - anyu reggel rohanás közben nem akart még a fésülködéssel is kínozni. Igaza volt. Bár, amikor 8-10 éves koromban még mindig fiúnak néztek, ennek annyira nem örültem.





Elsőáldozóként. A ruhát anyu varrta, szerettem, pedig nem voltam szoknyás típus :-).








Valamikor ez után kezdtem növeszteni a hajamat, mivel néptáncra jártam, és ott kellett. Hosszú hajú képet nem hoztam, mivel amiket otthon találtam, azokon nem voltam egyedül.



Az általános iskolás ballagási kép.





Ez pedig a középiskolás ballagási. Jellemző, hogy állandóan fel volt tűzve a hajam, de a tablóképen és a ballagáson leengedtem. Hogy miért? Nem tudom.









A kollégiumban, szerintem az első vizsgaidőszak idején. Valószínűleg épp oroszt vagy szociológiát tanultam.









Még mindig a koleszban pár évvel később. A gitárt ballagásra kaptam, a ruha meg nagyjából az első olyan volt, amit magamnak választottam és hordani is hajlandó voltam.











Valamelyik nyáron kirándultunk a barátnőmmel, ez a kép a debreceni Nagytemplom tornyában készült.












Egyetem után nyáron készült a kép Százhalombattán a Duna-parton.






A diplomaosztón 1999-ben. Nálunk szeptemberben tartották, és arról is nevezetes volt a nap, hogy Sz. aznap ment először dolgozni az új munkahelyére (ahol egyébként múlt héten dolgozott utoljára, mivel most ment át másik helyre).













Az első tablókép Százhalombattáról tanárként. Készült korábban is már tanári kép rólam még a Hunfalvyban, de ez határozottan jobban sikerült :-).




(Update) 2002. szeptember 7. Sz.-t direkt vágtam le a képről, biztos vagyok benne, hogy nem szeretne itt szerepelni.

 


Kairó, 2004 decembere. Én akkor már tudtam, hogy növekszik valaki a pocakban, de még nagyon picike volt.







Itt viszont már látványos az a pocak. Ez a kép áprilisban készült a Mátrában, nagyjából félidősen.







És akkor 2005 augusztusában, miután a manót már hazavittem. 9 napos volt ekkor nagyCs.










2008 húsvétján, amikor még úgy gondoltuk, van nagyjából 3,5 hónap a szülésig. A blúzon a felirat nagyjából úgy szól: "milyen lehet odakint?".













KisCs. úgy gondolta, hogy hamarabb megnézi, milyen odakint, ezért már májusban megszületett. Ez a kép az elsők között van, ami otthon készült, ekkor volt 18 napos és két napja voltunk otthon.



Az utolsóként bemutatott kép tavaly nyáron készült. Mostanság is nagyjából így nézek ki, és mondhatom, hogy nagyon jól érzem magam a bőrömben.


7 megjegyzés:

stali írta...

NagyCs-t klónozták?
KisCs meg egy csoda.

mick írta...

Miket gitároz(tál)ol?

Gigi írta...

Hát lehet valami abban a klónozásban :).
mick: mostanában sajnos semmit, amúgy meg elsősorban régi magyar számokat (főleg Bródy szerzeményeket), Kaláka által megzenésített verseket. Mindig megfogadom, hogy újra előveszem a gitárt, de mindig úgy tűnik, hogy vannak fontosabb dolgok.

N Zsuzsa írta...

Nagyon helyesek vagytok! (Ha szabad ilyet írni!) Mivel hasonló korú lehetsz, mint a lányom visszaköszönt a képekről az ő fényképeinek hangulata, stílusa.

Gigi írta...

Köszi :)

Ági írta...

Azon az iskoláskori képeden ki lehet elemezni mind a két fiad arcvonásait: Csanád álla, Csongor szeme, és így tovább. :)

Gigi írta...

és az orruk... hát csak van valami közöm hozzájuk :)