2011. június 15., szerda

1975 (kicsit megkésve)....

...ezért csak röviden.

Valamiért nem jól számolgattam a múltban ezeket a fránya éveket. Pedig 1975 -ben történt egy igencsak érdekes dolog velem. Történetesen az, hogy Zánkán voltam őrsvezetőképző táborban...Ilyen négyhetes tavaszi iskolaidő alatti, ott tanulós, képzős valamin.
Emlékeim nagyon halványan vannak, azt tudom, hogy a nyári nagytábor még épült, bár befejező stádiumban volt.
A sportcsarnok sem volt teljesen kész.
És találtam régi képeslapot...

Mert tényleg ilyen volt....
És találtam pár írást róla, arról az időről, ami valóban ilyen volt:

és egy ilyen jelvényem nekem is volt

Továbbá. Nagyon jól éreztem magam ott, abban a négy hétben - úgy emlékezem :))))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én kicsit később voltam ott ('88-ban), három hétig, de akkor is pont így nézett ki :-). És én is jól éreztem magam ott.

klaribodo írta...

Mint olvasom a hivatkozásban, az év jelmondata a három tavasz forradalmi lángjához kapcsolódott.
Eszembe jutott egy akkori találós kérdés:
-Mit mond az úttörő, ha látja, hogy ég az iskola?
-Őrizzük a lángot.