2011. február 21., hétfő

A mélypont…

Ez az egyik olyan év, amire nem szívesen emlékezem vissza…

mert ebben az évben semmi sem sikerült…

bármibe fogtam, balul sült el, amihez nyúltam, az „összetört”… hónapokig nem volt munkahelyem, anyagilag padlóra kerültem… a magánéletem romokban hevert…

egyszerűen nem láttam a kiutat… csak sodródtam az eseményekkel, irányítani nem tudtam őket… év végére teljesen magam alatt voltam… karácsonyfát sem állítottam… minek?... egyedül voltam… a család, a „barátok” eltűntek… mindenki „lelépett”… mindenki, akik addig mindig számíthattak rám, ha segítség kellett…

bárkit hívtam, mindenki lerázott, még azok is, akiknek előtte sokszor segítettem baráti beszélgetésekkel… de sokszor anyagilag is… érdekes volt hallani, hogy pl. akinek az előző években többször adtam kölcsön… nem kis összegeket… csak sajnálkozott, hogy nem tud adni, mert éppen nincs neki (tudtam, hogy van)… sőt, volt akitől azt kértem volna vissza, amivel tartozott már két éve (komoly összeggel)… mindig lerázott… a mai napig nem kaptam meg (nem is találom őt sehol)…

az év egyetlen pozitív eseménye az volt, hogy megjelent az Elon Kontakt című lemeze…

2 megjegyzés:

klaribodo írta...

Legalább a számok jók. :)

pacemaker írta...

A mai napig hallgatom őket rendszeresen (meg a többi... régebbi... lemezeiket is)