2010. november 29., hétfő

Miért fontos nekem 1970?

Hát mert az életem múlott rajta. Ugyanis 1970 decemberében házasodtak össze a szüleim. Aztán gyorsan összehozták a bátyámat :-), aki a következő év október elején született. Később meg jöttem én is, de addig azért eltelt még pár év.

1970 más okból is lényeges a családunkban. Pl. azért, mert anyai nagyapám 1970 áprilisában lett öngyilkos, így természetesen én már nem ismerhettem meg. Aztán meg azért is, mert apu akkor volt katona (meg előtte is, hiszen ha jól tudom, akkor még 3 év volt a katonai szolgálat), és az árvíz idején Vásárosnaménynál teljesített szolgálatot a gáton. Persze ezekről a dolgokról én mind csak az ő elbeszélésükből tudok. Az esküvőjükről természetesen van fényképünk, de nem teszem ide fel, mert tudom, anyu nem szeretné, ha róla bármi ilyesmi megjelenne a neten. Pedig nagyon szép pár voltak :-).

2 megjegyzés:

bluemoon írta...

Lám, lám az első bejegyzés a szerző születése előtti időkből.:))

Névtelen írta...

:-)