2010. november 5., péntek

1979 - az óvódás

Sok emlékem nincs, csak a szüleim elbeszéléséből.

Ebben az évben lettem három éves. Ekkor költöztünk be az új házunkba, ahol aztán a szüleim 3 évvel ezelőttig éltek. Ekkor lettem óvódás. Anyukám szerint szófogadó kislány voltam (akkor még :-) ), és mivel azt mondta nekem, hogy vigyázzak a ruhámra, én szót fogadtam. Szó szerint vettem, amit mondott, és megálltam az óvoda épületének falánál, és amíg a többiek játszottak, én ott álldogáltam. Állítólag ezt vagy egy hónapig csináltam minden nap. Az óvónők persze szóltak anyunak, hogy mit csinálok, mire anyukám mondta, hogy nem baj, ha koszos lesz a ruhám, játsszak nyugodtan. Ez után már játszottam a többiekkel.

Az óvoda első évéből egyébként gyakorlatilag semmire nem emlékszem, ill. nem mindenben vagyok biztos, hogy mikor történt, de szerintem inkább majd 1980-nál vagy 1981-nél írok róla, az biztosabb.

2 megjegyzés:

s@só írta...

Te legalább voltál óvodás!

Névtelen írta...

Az voltam. A bölcsit szerencsére megúsztam.